Pytania i odpowiedzi

Pytania i odpowiedzi

Zanim napiszesz do nas e-mail z pytaniem sprawdź czy odpowiedź nie znajduje się już poniżej.
Jeżeli jednak nie ma tutaj odpowiedzi na Twoje pytanie napisz do nas na adres sklep@bikeland.pl

Jak wyszukać produkt, który mnie interesuje?

Skąd mam wiedzieć jaki rozmiar ramy roweru mi pasuje, na jaki jest wzrost?

Co oznacza ID produktu?

Co oznacza Opcja produktu?

Co oznacza symbol 12”, 14”, 16”, 20”, 24”, 26”, 28”, 29” w nazwie roweru?

Co oznacza symbol 9", 11", 12", 16", 17", 17.5", 18", 19", 20", 21" w opcjach roweru?

Jak mogę złożyć zamówienie?

Stany dostępności

Kody rabatowe, zniżki i promocje

Jakie są dostępne metody płatności ?

Czy mogę dokonać zakupu na raty?

Czy otrzymam paragon lub fakturę VAT? 

Jak długo muszę czekać na realizację mojego zamówienia? 

W jaki sposób otrzymam moje zamówienie? 

Jakie są koszty dostawy? 

Czy wysyłacie za granicę? 

Czy mogę umówić się z kurierem na konkretną godzinę odbioru przesyłki? 

W jaki sposób mogę odebrać przesyłkę, jeśli kurier nie zastanie mnie w domu?

Czy mogę odmówić odebrania przesyłki?

W przypadku płatności za pobraniem czy mogę otworzyć i sprawdzić zawartość paczki przed zapłatą kurierowi? 

Co mam zrobić jeśli przesyłka jest uszkodzona?

Czy rower posiada przegląd zerowy?

Czy rower zaraz po wypakowaniu z kartonu nadaje się już do jazdy? 

Czy mogę wymienić lub zwrócić zamówiony towar?

Chcę negocjować cenę !


Jak wyszukać produkt, który mnie interesuje?

Po lewej stronie umieściliśmy wszystkie kategorie oferowanego przez nas asortymentu, wraz z listą co się znajduje w każdej z kategorii.  Kliknij w interesującą Cię pozycję, np. Rowery – Rowery Miejskie, aby przejść do listy produktów.
Zarówno na górze jak i na dole strony, po prawej stronie pojawi się informacja, ile jest dostępnych stron z danymi produktami. Na każdej ze stron wyświetla się po kilka produktów w danej kategorii.
Na liście wyświetlane jest zdjęcie oraz prezentowane są podstawowe dane o każdym z produktów. Aby dowiedzieć się więcej kliknij w nazwę produktu lub w jego zdjęcie. Zostaniesz przeniesiony do strony ze szczegółowymi opisami, specyfikacją, dodatkowymi zdjęciami, informacjami odnośnie dostępności, ceny oraz kosztów dostawy.

Możesz również skorzystać z naszych wyszukiwarek:
Jedną z nich, znajdziesz na samej górze strony: wpisujesz tam nazwę, producenta lub symbol produktu i klikasz szukaj: ikonę lupy.

Drugą, która wyszukuje po producencie, znajdziesz na podstronach sklepu.

Skąd mam wiedzieć jaki rozmiar ramy roweru mi pasuje, na jaki jest wzrost?

Dobór odpowiedniej wielkości ramy nie jest rzeczą łatwą a przy tym niezmiernie konieczną, ponieważ od odpowiednio dobranej ramy zależy nasz komfort jazdy oraz czy i na ile efektywnie wykorzystamy możliwości naszego roweru.

Pamiętaj, że rozmiar ramy zależy od typu roweru, pozostałe warunki to Twój wzrost, styl jazdy i preferencje.

Dla ogólnej orientacji oraz wprawy, co i jak należy mierzyć skorzystaj z naszego autorskiego programu KALKULATORA WIELKOŚCI RAM. 
Wynik jaki otrzymasz to wielkość ram dla typowego roweru MTB i miejskiego.
Następnie przeczytaj zamieszczone pod kalkulatorem artykuły pomocowe w zależności od typu roweru jaki zamierzasz u nas kupić.

Co oznacza ID produktu?

ID lub KOD podane przy specyfikacji produktu to unikalny numer identyfikacyjny danego produktu i służy nam do szybkiej i sprawnej kontroli dostępności danego asortymentu.

Posługuj się numerem ID, kodem oraz wybraną Opcją podczas składania zamówienia lub pisząc do nas zapytanie.

Co oznacza Opcja produktu? 

Opcja podana przy specyfikacji produktu informuje Cię w jakich rozmiarach, kolorach lub w jakiej wersji dostępny jest dany produkt.

Posługuj się numerem ID oraz wybraną Opcją podczas składania zamówienia lub pisząc do nas zapytanie.

Co oznacza symbol 12", 14", 16", 20", 24", 26", 28", 29" w nazwie roweru?

Są to rozmiary kół podane w calach. 1 cal = 2,54 centymetra
Przy czym, rzecz bardzo ważna: nie jest to średnica obręczy. Obręcz koła 26” ma średnicę ok. 22”.

Rozmiar koła mówi nam o rozmiarze opony przeznaczonej do danego koła.

Czyli np. koło 26” ma obręcz o średnicy ok 22” ale zakładamy oponę w rozmiarze 26”!

Im większe koła mamy w naszym rowerze tym szybciej możemy jechać, uzyskiwać większe prędkości i odczuwać mniej oporów podczas toczenia, czyli mamy większy komfort z jazdy. Pamiętajmy jednak, że większe koła są również cięższe, będziemy więc wolniej przyspieszać, trudniej będzie się nam na początku wprawiało je w ruch i będzie się nam ciężej jechało, gdy będzie wiał boczny wiatr.

Co oznacza symbol 9", 11", 12", 16", 17", 17.5", 18", 19", 20", 21" w opcjach roweru?

Są to rozmiary ram podane w calach. 1 cal = 2,54 centymetra

Zacznijmy od tego: co to jest rama? To podstawa roweru. W klasycznym rowerze na szkielet ramy składa się tzw. trójkąt główny, czyli rura górna, dolna oraz podsiodłowa oraz trójkąt tylny, czyli rura podsiodłowa (ta sama co wcześniej), rury dolne i górne tylnego trójkąta.
Kształt ramy, a raczej jej poszczególne elementy, zależą od typu roweru. Np. rowery MTB mają zazwyczaj dłuższą rurę górną niż rowery miejskie.
Rozmiar ramy roweru dobieramy po to, aby mieć jak największy komfort z użytkowania sprzętu. Pod uwagę musimy wziąć nasz wzrost, preferencje i oczywiście typ roweru.
Dla ogólnej orientacji oraz wprawy, co i jak należy mierzyć skorzystaj z naszego autorskiego programu KALKULATORA WIELKOŚCI RAM. Wynik jaki otrzymasz to wielkość ram dla typowego roweru MTB i miejskiego.
Następnie przeczytaj zamieszczone pod kalkulatorem artykuły pomocowe w zależności od typu roweru jaki zamierzasz u nas kupić.

Jak mogę złożyć zamówienie?

W czasie realizacji Twojego zamówienia dostajesz od nas emaile z kolejnymi etapami jego realizacji.

Krok 1.
Wybierz towar (rower, rower + akcesoria, rower+ kosmetyki rowerowe lub inne kombinacje) i dodaj go do koszyka.

Krok 2.
Zastanów się, czy do swojego roweru nie dobrać dobrego, solidnego zamknięcia. Myśl pragmatycznie: co za radość z roweru, jeśli zaoszczędzisz na zabezpieczeniu i złodziej za jakiś czas zwinie Ci Twoje dwa kółka?

A może warto dodać dodatkowe oświetlenie, kamizelkę odblaskową? W końcu chcesz być widoczny a kierowcy nie mają w oczach opcji noktowizor/termowizja. 
Może dodać czapkę lub bluzę? Ewentualnie kosmetyki do utrzymania roweru w super formie?

Krok 3.
Gdy masz już wszystko czego potrzebujesz: rower, akcesoria, kosmetyki plus zamknięcie:

Kliknij „Do kasy”

Krok 4.
Wybierz formę dostawy

oraz
Wybierz formę płatności.

Jeśli chcesz dokonać zakupu na raty kliknij w logo interesującego Cię systemu ratalnego.

Krok 5.
Jeśli chcesz to załóż konto na BIKELAND. Konto nie jest niezbędne do prawidłowej realizacji Twojego zamówienia.

Zapoznaj się i zaakceptuj naszą Politykę Prywatności oraz Regulamin.

Krok 6.
Potwierdź dane do faktury oraz wysyłki lub je zmień.

Kliknij „Dalej”

Krok 7.
Sprawdź zamówienie, zapoznaj się i zaakceptuj nasz regulamin i kliknij „Zamówienie z obowiązkiem zapłaty” 

 

Krok 8.A

Krok 8.B

W przypadku zamówienia na raty otwórz link

„Przejdź do wniosku kredytowego ...”

i postępuj dalej według wytycznych Banku.

Opłać zamówienie,
lub przyszykuj kwotę w gotówce
(w przypadku płatności za pobraniem).


Krok 9.
Czekaj na SMS od kuriera z informacją, kiedy dostarczy Ci Twoje wyczekiwane dwa kółka 🙂

Wysyłamy za pośrednictwem kuriera DPD. O czasie realizacji zamówienia przeczytasz tutaj a o kosztach dostawy przeczytasz tutaj. Ze względu na transport kurierem wymagany jest częściowy demontaż.

Krok 10.
Po otrzymaniu i wyjęciu roweru z kartonu zwyczajowo wystarczy tylko dokręcić przednie koło, siodełko, pedały (TO SUPER WAŻNE: LEWY PEDAŁ W LEWĄ STRONĘ, PRAWY W PRAWĄ), oraz przekręcić i dokręcić kierownicę.

Narzędzia nie są w zestawie.

Po przejechaniu pierwszych 20 km niezbędne jest dokręcenie wszystkich śrub mocujących szczególnie śrub mocujących pedały do korby, oraz korby do osi suportu.
Pamiętaj o dokręcaniu we właściwą stronę!  

 

Jak określamy stany dostępności produktów

Mamy dwa stany dostępności: towar mamy na stanie albo mamy go „na zamówienie”. 
Jeśli jest „na zamówienie” skontaktuj się z nami przed dokonaniem zakupu aby potwierdzić jego dostępność u producenta lub dystrybutora.

Kody rabatowe, zniżki i promocje

Jeśli posiadasz od nas kod rabatowy wpisz jego numer w odpowiednie pole podczas składania zamówienia.
W ofercie mamy produkty objęte zniżką lub promocją. Jednak zwróć uwagę, że kody rabatowe, zniżki i promocje się nie łączą. 

Jakie są dostępne formy płatności ?

Przelew na konto bankowe
Forma płatności dla tych z Was co wolą samodzielne logowanie się do swojego banku internetowego, wizytę w placówce banku lub na poczcie. Po zarezerwowaniu zamówionego towaru, otrzymujesz mailem numer rachunku bankowego, na który należy przelać właściwą kwotę. Czas rezerwacji to 1 dzień roboczy. Po opłaceniu prześlij do nas skan potwierdzenia płatności. Z chwilą zaksięgowania wpłaty na naszym rachunku bankowym zaczynamy realizację Twojego zamówienia.

Za pobraniem 
Zapłata gotówką kurierowi przy odbiorze zamówienia.


Przelewem online 
Forma płatności elektronicznej obsługiwana przez:

– Płatności

Raty  
W stacjonarnym sklepie mamy ofertę zakupów na raty od ALIOR BANK.
W sklepie internetowym nazwa Banku obsługującego raty wyświetli Ci się w opcjach płatności. U nas są to mRaty.

Raty to pożyczka ratalna, dzięki której możesz swobodnie kupować na raty w internecie. Cały proces wnioskowania o raty odbywa się w jednym oknie przeglądarki. Nie jesteś odsyłany do żadnych dodatkowych komunikatów mailowych czy placówki banku. Złożenie wniosku, otrzymanie decyzji z banku i zaakceptowanie umowy odbywa się w jednym procesie kredytowym. Ponadto wymagamy od Ciebie minimum formalności, ponieważ Twoja zdolność weryfikowana jest w oparciu o deklarację dochodu, którą składasz na wniosku o pożyczkę.

Czy mogę dokonać zakupu na raty ?

mRaty to pożyczka ratalna, dzięki której możesz swobodnie kupować na raty w internecie. Cały proces wnioskowania o raty odbywa się w jednym oknie przeglądarki. Nie jesteś odsyłany do żadnych dodatkowych komunikatów mailowych czy placówki banku. Złożenie wniosku, otrzymanie decyzji z banku i zaakceptowanie umowy odbywa się w jednym procesie kredytowym. Ponadto wymagamy od Ciebie minimum formalności, ponieważ Twoja zdolność weryfikowana jest w oparciu o deklarację dochodu, którą składasz na wniosku o pożyczkę.

Korzyści:
– Raty od początku do końca przez Internet w jednym oknie przeglądarki
– Środki uruchamiane nawet w 15 minut
– Dla zakupów o wartości od 300 do 20 000 zł
– Bez zbędnych formalności i podpisywania papierowych umów
– Pożyczka rozpatrywana 7 dni w tygodniu
– Okres spłaty od 3 do 48 miesięcy
– Bez konieczności posiadania i zakładania konta w mBank
– Możliwość ubezpieczenia spłaty pożyczki
– Umowa akceptowana jednorazowych hasłem SMS

Czy po zakupie otrzymam paragon lub fakturę VAT ?

Do każdej transakcji wystawiamy fakturę VAT wraz z paragonem. Ty otrzymujesz fakturę, nam zostawiamy paragon i fakturę.
Jeżeli potrzebujesz fakturę na dane firmy podaj je nam wraz z numerem NIP podczas składania zamówienia.
Po wystawieniu faktury nie będzie możliwości zmiany ani danych firmy ani nr NIP na fakturze.

Jak długo muszę czekać na realizację mojego zamówienia ?

W czasie realizacji Twojego zamówienia dostajesz od nas emaile z kolejnymi etapami jego realizacji.

Na bikeland.pl znalazłeś swój rower, kliknąłeś „Do koszyka”, wybrałeś sposób płatności oraz dostawy i…. niecierpliwie czekasz na przesyłkę.
A co dzieje się w tym czasie u nas w BIKELAND?
Do chwili jak kliknąłeś „Do koszyka” rower stał sobie w kartonie producenta na półce w naszym magazynie i marzył o dłuuugich wyprawach.
Lecz teraz wybrany przez Ciebie model roweru zabieramy z półki magazynu do naszego serwisu, gdzie jest rozpakowywany i sprawdzany. Zajmuje to 1-3 dni robocze. 
Ten czas zależy to w dużej mierze od ilości obsługiwanych zamówień w danym momencie. Mamy tylko po dwie ręce a każdy z Was chce otrzymać produkt sprawdzony i bezpieczny, prawda?

Gdy rower jest sprawdzony, po tak zwanym serwisie zerowym, pakujemy go do naszego dużego kartonu, do środka wkładamy dokumentację, generujemy list przewozowy i czekamy na odbiór przesyłki przez kuriera.

Od momentu złożenia przez Ciebie zamówienia na bieżąco emailem informujemy Cię o kolejnych postępach w jego realizacji.
Standardowo w przypadku płatności przelewem lub płatności online po zaksięgowaniu pieniędzy na naszym koncie rozpoczynamy realizację Twojego zamówienia.
Zwróć uwagę, że czas otrzymania przesyłki wydłuża się o czas realizacji przelewu, a w przypadku płatności ratalnej – o czas przygotowania i podpisania umowy ratalnej.
Zamówione produkty wysyłamy kurierem DPD. W momencie odbioru paczki przez kuriera przysyłamy do Ciebie email z linkiem do śledzenia przesyłki.
Od tej chwili losy przesyłki zależą od firmy kurierskiej. 

Czas dostawy zależy od rodzaju przesyłki (nasze rowery są pakowane w duże kartony) oraz adresu odbiorcy. Zazwyczaj zajmuje to do 2 dni roboczych.
W ciągu 48h powinien dotrzeć do Ciebie SMS z DPD z przewidywaną datą doręczenia i numerem telefonu do kuriera, który dostarczy Tobie rower.
Skontaktuj się z nim bezpośrednio (podając numer listu przewozowego) jeśli chcesz z zmienić datę, godzinę doręczenia lub zapytać o której mniej więcej godzinie będzie u Ciebie.

Powyższy opis realizacji zamówienia dotyczy roweru który mamy na stanie. 
W takiej sytuacji całkowity czas realizacji zamówienia (wraz z dostawą) wynosi od 4-10 dni roboczych. 
Natomiast jeśli chcesz rower z opcją „na zamówienie” skontaktuj się najpierw z nami celem potwierdzenia jego dostępności u producenta lub dystrybutora. Możesz się z nami skontaktować pisząc na sklep@bikeland.pl lub dzwoniąc pod nr tel 788-009-099  lub 664-020-101

Jeszcze jedna mała ale istotna uwaga: osoby przygotowujące Twój rower to te same osoby które odpowiadają na Twoje telefony i maile. 
Odpowiedź dostaniesz jak odłożą narzędzia i podejdą do komputera lub telefonu – tu nie ma wieloosobowego działu obsługi klienta, wszystko robimy sami ! 

W jaki sposób otrzymam swoje zamówienie ?

Zamówione produkty wysyłamy kurierem DPD. W momencie odbioru paczki przez kuriera przysyłamy do Ciebie email z linkiem do śledzenia przesyłki.

Od tej chwili losy przesyłki zależą od firmy kurierskiej. 

Czas dostawy zależy od rodzaju przesyłki (nasze rowery są pakowane w duże kartony) oraz adresu odbiorcy. Zazwyczaj zajmuje to do 2 dni roboczych.

W ciągu 48h powinien dotrzeć do Ciebie SMS z DPD z przewidywaną datą doręczenia i numerem telefonu do kuriera, który dostarczy Tobie rower.

Skontaktuj się z nim bezpośrednio (podając numer listu przewozowego) jeśli chcesz z zmienić datę, godzinę doręczenia lub zapytać o której mniej więcej godzinie będzie u Ciebie.

Jaki jest czas i koszt dostawy ?

Koszt
Jest uzależniony od formy płatności oraz łącznej wagi zamówienia. 

Waga paczki

Przelew/Płatność online

Płatność
za pobraniem

Kurier DPD

40,00 zł

45,00 zł

 

Czas dostawy
Całkowity czas realizacji zamówienia (wraz z dostawą) wynosi od 3-6 dni roboczych (z czego 2-3 dni sama podróż kurierem) – jeśli produkt znajduje się na magazynie. W innych przypadkach prosimy o kontakt z naszym sklepem.

Czy wysyłacie za granicę ?

Nie.

Czy mogę się umówić z kurierem na konkretną godzinę odbioru przesyłki ?

Po odebraniu przesyłki przez kuriera w ciągu 48h powinien dotrzeć do Ciebie SMS z DPD z przewidywaną datą doręczenia i numerem telefonu do kuriera, który dostarczy Tobie rower.
Skontaktuj się z nim bezpośrednio (podając numer listu przewozowego) jeśli chcesz z zmienić datę, godzinę doręczenia lub zapytać o której mniej więcej godzinie będzie u Ciebie.

W jaki sposób mogę odebrać przesyłkę, jeśli kurier nie zastanie mnie w domu?

Po odebraniu przesyłki przez kuriera w ciągu 48h powinien dotrzeć do Ciebie SMS z DPD z przewidywaną datą doręczenia i numerem telefonu do kuriera, który dostarczy Tobie rower.
Skontaktuj się z nim bezpośrednio (podając numer listu przewozowego) jeśli chcesz z zmienić datę, godzinę doręczenia lub zapytać o której mniej więcej godzinie będzie u Ciebie.

Jeżeli kurier nie zastanie nikogo w domu, wówczas kontaktuje się z Tobą telefonicznie aby ustalić nowy termin odbioru przesyłki. 
Natomiast w przypadku, gdy się kurierowi nie uda z Tobą skontaktować to pozostawi awizo z informacją, gdzie, w jakich godzinach i do kiedy można odebrać przesyłkę osobiście. Są to najczęściej punkty o nazwie DPD Pickup.

Dlatego składając zamówienie dopilnuj aby podać prawidłowy aktualny nr telefonu, pod którym kurier może się z Tobą skontaktować.

Czy mogę odmówić odebrania przesyłki?

Hmmm…. przyznasz, że zadajesz mocno dziwne pytanie. 
Zgodnie z naszym regulaminem jeżeli zamówienie zostało przez Ciebie złożone i potwierdzone, towar został przez nas wysłany a jednak okazuje się, że odmawiasz przyjęcia towaru bo … był to zakup nieprzemyślany, samo się kliknęło, brat zamówił bez Twojej wiedzy z Twojego konta, lub Twój syn przeszedł cały proces zamawiana bez konsultacji z Tobą, to cóż…. porozmawiaj o tym z winowajcami w domu bo masz poważny problem.
Problemem tym nie obciążaj nas bo za nieprzemyślane zakupy lub zakup noszący znamiona naciągania naszej firmy na koszty, obciążymy Cię kosztami obsługi zamówienia oraz kosztami transportu w obie strony.
Ostrzegaliśmy !

W przypadku płatności za pobraniem czy mogę otworzyć i sprawdzić zawartość paczki przed zapłatą kurierowi ?

Wysyłkę zamówień realizujemy za pośrednictwem niezależnej, zewnętrznej firmy – kuriera DPD.

Do obowiązków kuriera należy tylko i wyłącznie dostarczenie przesyłki do Państwa w nienaruszonym stanie, dlatego też kurier ma prawo odmówić możliwości otwarcia przesyłki przed zapłatą.
Mogą Państwo otworzyć paczkę w obecności kuriera po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki.

W tym przypadku należy poprosić kuriera o pozostanie aby w jego obecności otworzyć przesyłkę.

W  przypadku jakichkolwiek niezgodności, kurier musi sporządzić protokół, który będzie podstawą późniejszej reklamacji.
Odpowiedni formularz posiada kurier. Tylko protokół spisany przy odbiorze przesyłki, w obecności kuriera, uprawnia do zgłaszania reklamacji w postaci braku części przesyłki lub jej uszkodzenia. 

Co mam zrobić jeśli przesyłka jest uszkodzona?

W przypadku gdy masz jakiekolwiek wątpliwości i uwagi co do stanu przesyłki poinformuj o tym kuriera, zrób zdjęcia telefonem jeśli masz taką możliwość i stanowczo poproś go o pozostanie aby w jego obecności otworzyć przesyłkę.

W przypadku jakichkolwiek niezgodności, kurier musi sporządzić protokół, który będzie podstawą późniejszej reklamacji.

Odpowiedni formularz posiada tylko kurier. Tylko protokół spisany przy odbiorze uszkodzonej przesyłki, w obecności kuriera, uprawnia do zgłaszania reklamacji w postaci braku części przesyłki lub jej uszkodzenia.

Gdy przesyłka z zewnątrz jest nienaruszona a mimo to produkt ma uszkodzenia lub braki, zrób zdjęcia i/lub nagraj filmik, opisz swoje uwagi i wyślij do nas na adres sklep@bikeland.pl podając w tytule REKLAMACJA i numer zamówienia. Możesz też wydrukować, wypełnić odesłać nam skan formularza zgłoszenia reklamacyjnego – do pobrania tutaj. Nie zapomnij podać nam swojego kontaktowego numeru telefonu kontaktowego. 

Czy rower posiada przegląd zerowy ?

Tak rower, który od nas otrzymujesz ma zrobiony tzw. przegląd zerowy, czyli ma wyregulowane przerzutki, hamulce, sprawdzone oświetlenie oraz ogumienie.
Dowody że przeprowadziliśmy przegląd zerowy:

  • wypełniona karta gwarancyjna;
  • mogą być minimalne ślady na oponach co świadczy, tylko i wyłącznie o tym, że ktoś z naszego zespołu dokonał testowej jazdy;
  • rower dostarczamy w dużym kartonie, ponieważ przed wysyłką Twój rower został najpierw wyjęty z oryginalnego opakowania producenta lub dystrybutora, złożony, wyregulowany oraz sprawdzony a następnie zapakowany do naszego dużo większego firmowego kartonu, po to abyście nie musiał sam go składać od podstaw. Zwróć jednak uwagę na to, że rower może w trakcie każdorazowego transportu (czy to kurierem, czy własnym autem) ulec rozregulowaniu, dlatego należy sprawdzić rower, przed każdą jazdą.

Jednocześnie przypominamy o konieczności dokonania przeglądu pierwszego po miesiącu użytkowania roweru oraz odnotowaniu tego faktu w karcie gwarancyjnej przez wyspecjalizowany serwis rowerowy. Koszt przeglądu pierwszego jak i każdego kolejnego pokrywasz we własnym zakresie w wybranym przez siebie serwisie rowerowym. Przegląd pierwszy służy nie tylko aktywacji karty gwarancyjnej ale przede wszystkim Twojemu bezpieczeństwu.

Czy rower zaraz po wypakowaniu z kartonu nadaje się już do jazdy?

Każdy rower należy zawsze sprawdzić przed jazdą. Również ten, który Ci dostarczamy.

Przed wysyłką Twój rower został najpierw wyjęty z oryginalnego opakowania producenta lub dystrybutora, złożony, wyregulowany oraz sprawdzony a następnie zapakowany z powrotem do naszego ale już dużo większego firmowego kartonu, po to abyś nie musiał sam składać go od podstaw. Zwróć jednak uwagę na to, że rower może w trakcie każdorazowego transportu (czy to kurierem, czy własnym autem) ulec rozregulowaniu, dlatego należy sprawdzić rower, przed każdą jazdą.

Ze względów bezpieczeństwa na czas transportu roweru do Ciebie:

    • kierownica została przekręcona  w bok (należy ją obrócić lub włożyć w kierunku do jazdy i dokręcić kluczem ampulowym 6mm, lub kluczem płaskim 13mm);
    • pedały nie zostały wkręcone. Są przyklejone pod spodem siodełka – poszukaj małej paczuszki. Bardzo ważne: pedały mają przeciwne gwinty. Dlatego najpierw upewnij się, który pedał jest prawy (oznaczenie R na gwincie), a który lewy (oznaczenie L na gwincie). Lewy pedał należy wkręcać w lewą korbę kręcąc w lewo, prawy pedał w prawą korbę (tą z łańcuchem) kręcąc w prawo, na początku do połowy palcami a następnie kluczem 15mm. Kończąc wkręcanie mocnym dociśnięciem ale tak by nie zerwać gwintu. Dobrze jest też gwint w korbie posmarować smarem, ułatwi to montaż.
    • siodełko – należy ustawić w kierunku do jazdy (uśmiechasz się, ale różnie z tym bywa) wg swojego wzrostu, komfortu i dokręcić kluczem płaskim 13mm
    • przednie koło jest zdjęte, nakrętki koła należy dokręcić kluczem płaskim 15mm
    • przedni błotnik, przednia lampka są zdjęte – tutaj przydadzą się klucz płaski 8mm oraz 10mm oraz nasadkowy
    • opcjonalnie przydadzą się śrubokręt płaski i krzyżakowy.
  • UWAGA: Jeżeli po wyjęciu roweru z paczki koła roweru się nie kręcą, sprawdź, czy rower został dokładnie odpakowany.
    Najprawdopodobniej koła są zablokowane, gdyż folia zacisnęła dźwignię hamulca.

Narzędzia nie są w zestawie.

Po przejechaniu pierwszych 20 km niezbędne jest dokręcenie wszystkich śrub mocujących szczególnie śrub mocujących pedały do korby, oraz korby do osi suportu.
Pamiętaj o dokręcaniu we właściwą stronę !!! 

Czy mogę wymienić lub zwrócić zamówiony towar?

Takie sytuacje się zdarzają, jednak na szczęście bardzo rzadko.

Pamiętaj jednak wtedy o kilku zasadach:

  • możesz zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.
  • przesyłki zwrotne za pobraniem nie będą przyjmowane.
  • wymianie lub zwrotowi podlegają wyłącznie towary:
    • nieużywane,
    • w nienaruszonym stanie,
    • czyste,
    • kompletne,
    • najlepiej z oryginalnym nienaruszonym opakowaniem.

Pod pojęciem towaru nieużywanego rozumiemy towar bez widocznych śladów użycia, które uniemożliwiają ponowne wystawienie towaru do sprzedaży jako fabrycznie nowego produktu.

Zwracany lub wymieniany towar odsyłasz na własny koszt. 

Wymiana towaru lub zwrot pieniędzy nastąpi po odesłaniu towaru wraz z:

  • dowodem zakupu (faktura VAT);
  • kartą gwarancyjną;
  • oraz wypełnionym i podpisanym FORMULARZEM ODSTĄPIENIA OD UMOWY załączonym do faktury którą dostałeś lub wzorem dostępnym w naszym Regulaminie.
  • w przypadku, gdy do zakupionego towaru dodawany był inny produkt gratis lub po obniżonej cenie (w ramach specjalnych promocji), należy odesłać go wraz ze zwracanym towarem.

Zamiast dokumentu zwrotu/wymiany akceptujemy też pisemne oświadczenie klienta o skorzystaniu z prawa zwrotu towaru i formie rozliczenia z podaniem imienia, nazwiska, adresu,  numeru zamówienia oraz numeru rachunku bankowego, na który mamy zwrócić pieniądze.

Pieniądze zostaną zwrócone w terminie do 14 dni pod warunkiem otrzymania przez nas zwracanego towaru.

Prosimy aby w sytuacji, gdy podejmą Państwo decyzję o chęci odstąpienia od umowy poinformować nas najpierw o tym wysyłając do nas informację na sklep@bikeland.pl. W przypadku wymiany towaru na inny prosimy najpierw ustalić z nami dostępność nowo wybranego produktu. 

Chcę negocjować cenę

Staramy się, aby móc zapewnić Wam możliwie najatrakcyjniejsze ceny, dlatego też jeśli jesteś zdecydowany na zakup u nas danego produktu a widzisz, że konkurencja ma niższą cenę poinformuj nas o tym.
Prześlij nam na sklep@bikeland.pl:

  • link do danego produktu na stronie konkurencji;
  • cenę jaką Ci zaproponowano;
  • koszty wysyłki jakie Ci zaproponowano.

W zamian:
po sprawdzeniu podanych przez Ciebie informacji oraz dostępności postaramy się zaproponować lepsze warunki.

UWAGA:
różnica w cenie musi dotyczyć dokładnie takiego samego modelu (rok kolekcji, model, osprzęt).

Skontaktuj się z nami również, gdy:
• zamawiasz większą ilość sztuk danego produktu;
• jesteś naszym lojalnym klientem i jest to już Twój kolejny zakup u nas.

 


 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl